Font tekstu głównego: Times New Roman, 12 pkt.
Wszystkie marginesy: 2,5 cm.
Wyrównanie tekstu głównego do lewej strony.
Interlinia tekstu: 1,5.
Akapity: wcięcie akapitowe 1,25 cm.
Bez numeracji stron.
Wyłączona opcja dzielenia wyrazów.
Tabele i rysunki prawidłowo opisane i umieszczone we właściwych miejscach tekstu głównego.
Tekst należy podzielić na sekcje opatrzone śródtytułami. Dopuszczalna jest trójstopniowa struktura. Wszystkie trzy rodzaje śródtytułów prosimy wpisywać z wcięciem akapitowym 1,25 cm, bez numeracji, wyrównane do lewej strony, antykwą Times New Roman.
Harasimczuk, J., Cieciuch, J. (2012). Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA. Warszawa: Liberi Libri, http://liberilibri.pl/harasimczuk
Pozycje w bibliografii ułożone alfabetycznie, zapis bibliograficzny zgodny ze stylem APA, szóste wydanie.
Artykuł w czasopiśmie
Park, D. W. (2002). Pierre Bourdieu’s “Habitus” and the Political Economy of the Media. Demographic Communique, 23(1), 1-21.
Artykuł w czasopiśmie z DOI
Krippendorff, K. (2017). Three concepts to retire. Annals of the International Communication Association, 41(1), 92–99. https://doi.org/10.1080/23808985.2017.1291281
Artykuł ze strony internetowej
Gackowski T. (2014), Jak zostać wilkiem z Wall Street? Pobrane z: http://www.medioznawca.com/blogi/emocje-pod-krawatem/108-jak-zostac-wilkiem (05.09.2017).
Książka
Sławińska, T. (2011). Prasa regionalna na nowe czasy? Historia sukcesu francuskiego przedsiębiorstwa prasowego Quest-France. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Książka pod redakcją
Krauz-Mozer B., Ścigaj P. (red.), Podejścia badawcze i metodologie w nauce o polityce (s.499-513). Kraków: Księgarnia Akademicka.
Rozdział w książce pod redakcją
Kasprowicz, D. (2013). Metody mieszane i ich zastosowanie w badaniach nad partiami politycznymi. W: B. Krauz-Mozer, P. Ścigaj (red.), Podejścia badawcze i metodologie w nauce o polityce (s.499-513). Kraków: Księgarnia Akademicka.
W razie wątpliwości zawsze zachęcamy do kontaktu z redakcją.