Com.press jest półrocznikiem elektronicznym, który publikuje artykuły z zakresu medioznawstwa, nauki o komunikowaniu, a także artykuły interdyscyplinarne. Publikowane są również prace potencjalnie ważne dla medioznawców, obejmujące np. analizy konstruktywistyczne, analizy dyskursów, prace, w których materiałem empirycznym jest zawartość mediów, prace dotyczące istotnych spraw dyskutowanych publicznie itp.


Cele

Do publikowania na łamach czasopisma zostali zaproszeni przede wszystkim młodzi naukowcy, a w szczególności medioznawcy i komunikolodzy. Com.press służyć ma wymianie ich spostrzeżeń oraz prezentacji wyników badań w formule otwartego dostępu (open access). Publikując artykuły w formie elektronicznej, dostępnej do pobrania na dedykowanej stronie czasopisma, a także dostosowując teksty do wymogów czytników e-booków, Com.press stawia sobie za cel wzrost cytowalności dorobku młodych naukowców.

Misja

Ambicją czasopisma jest innowacyjne podejście do dystrybucji treści, stąd też starania o udostępnianie zawartości na specjalistycznych platformach naukowych. Ponadto redakcja zabiega o zapewnienie jak najkrótszego czasu przygotowywania kolejnych wydań i systematyczną publikację treści, co jest szczególnie ważne ze względu na podejmowaną na łamach Com.pressu problematykę.

Oddajemy do rąk Czytelników kolejny numer czasopisma „Com.press”, kwartalnika poświęconego problemom społecznym w perspektywie komunikologicznej i medioznawczej.

Call for papers

  • Call for Papers 7(2) 2024
    Numer 7(2) 2024

    Termin nadsyłania artykułów / Submissions to: 2024-06-16

    Call for Papers 7(2) 2024

    Zapraszamy do nadsyłania tekstów do kolejnego numeru półrocznika młodych naukowców. Czekamy na artykuły - autorskie propozycje postawienia lub rozwiązania problemu badawczego w ramach dziedzin nauk społecznych i humanistycznych. Do publikowania na łamach czasopisma zapraszamy przede wszystkim osoby zainteresowane medioznawstwem komunikacją społeczną, ale także te zainteresowane światem mediów, komunikacji i polityki oraz ich wzajemnych relacji.

    Partnerzy medialni

    Partner technologiczny

    Wydawnictwo ToC

    Nowe technologie dla nauk społecznych

    Polskie Towarzystwo Kumunikacji Społecznej
    IDMiKS UJ

    Institute of Journalism, Media and Social Communication

    Content of the articles is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International license